.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش هواپيمايي ماهان به واژگونی اتوبوس مسافران
هیچ مسئولیتی در قبال مسافران حادثه دیده نداریم !
شمال نیوز : وی گفت: برای تعدادی از مسافران که قصد عزیمت به ساری داشتند تقاضای اتوبوس از شرکت مسافربری سیر و سفر کردیم و این عده بوسیله اتوبوس عازم ساری شدند که متاسفانه در میانه راه اتوبوس دچار حادثه شد و تعدادی از مسافران جان خود را از دست دادند....
هیچ مسئولیتی در قبال مسافران حادثه دیده نداریم !

شمال نیوز : مهدی حسنی خلبان شرکت هواپیمایی ماهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: هواپیمای شرکت ماهان که از مشهد عازم ساری بود بعلت خرابی هوا و نبود دید کافی در فرودگاه مقصد ، ساعت 1/30 دقیقه بامداد سه شنبه مجبور به فرود در فرودگاه مهراباد شد.

وی گفت: برای تعدادی از مسافران که قصد عزیمت به ساری داشتند تقاضای اتوبوس از شرکت مسافربری سیر و سفر کردیم و این عده بوسیله اتوبوس عازم ساری شدند که متاسفانه در میانه راه اتوبوس دچار حادثه شد و تعدادی از مسافران جان خود را از دست دادند.

حسنی با بیان اینکه برخی از مسافران این پرواز هم با خودروهای دیگر عازم ساری شدند افزود: باتوجه به فرود هواپیما در فرودگاه مهراباد و کنسل اعلام شدن پرواز بعلت شرایط جوی فرودگاه ساری، شرکت هواپیمایی ماهان هیچ مسئولیتی در قبال مسافرانی که دچار سانحه شدند ندارد.

رستمی مدیرکل فرودگاه مهراباد هم در این رابطه گفت: این هواپیما از برج مراقبت فرودگاه مهراباد درخواست فرود کرد که چون پرواز داخلی بود ما با تقاضای خلبان برای فرود موافقت کردیم ولی در ارتباط به اتفاقات بعدی اطلاع و مسئولیتی نداریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا- سوادکوه 2 ارديبهشت 1394
شرکت هواپیمایی درخصوص جان باختگان هوایی هیچ مسولیتی نداره چه برسه به این تصادف که زمینی بود
ساری 2 ارديبهشت 1394
دروغه ساری هوای بسیار خوبی شب حادثه داشته
پاسخ ها به این نظر
سوادکوهی ریکا 2 ارديبهشت 1394
ببخشید شما هواپیما سقوط می کنه احساس مسئولیت نمی کنید حالا اتوبوس جای خود داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 2 ارديبهشت 1394
دوست عزیز اینکه برا جنابعالی هوا مناسبه با مناسب بودن دید پروازی خیلی فرق داره.شمایی که اطلاعاتی راجع به این قضایا نداری لطفا اظهار فضل نکن.زودی میگی دروغه هوا خوب بوده.پس منطق کجای جواباتون جا داره؟؟
نا شناس 2 ارديبهشت 1394
اون شب هوای فرودگاه بارونی بود و هواپیما چند باری چرخید و وقتی نتونست فرود بیاد رفت تهران. من خودم تو فرودگاه بودم و پدر و مادر منم تو اون هواپیما بودن و با اتوبوس بعدی اومدن. اون شرکت دوتا اتوبوس اجاره کرد و همه رو فرستاد. در ضمن اون شرکت و حراست فرودگاه به زور مسافرا رو سوار اتوبوس کردن و گفتن چاره دیگه ای ندارین و پروازی برای شما به ساری برای روز بعد ترتیب داده نمیشه در صورتی که بعد از فرود هواپیما خلبان خودش اعلام کرده بود همه رو فردا صبح با همین پرواز میبره ساری.
یکی از کسانی که تو همون هواپیما بود به مسئولی که به اصطلاح در اونجا پاسخگو بود گفت اگه ما بریم و تو جاده اتفاقی بیوفته کی جوابگو هست که مسئول در جوابش با بی ادبی گفت که شما بیمه میشین و با هر حادثه ای به خانواده هاتون حق بیمه پرداخت میشه.
این دوست عزیزی که میگه شرکتشون هیچ مسئولیتی در قبال این تصادف داره حتما میدونه اون شب مسافرا چطوری زار میزدن که با اتوبوس نرن ولی مجبورشون کردن. خود من هم تقریبا هفت ماه پیش با همین هواپیما از مشهد به ساری برگشتم که چرخش باز نشد و مارو بردن فرودگاه امام فرود اوردن و به همین صورت و با منت مارو با اتوبوس برگردوندن ساری...
نا شناس 2 ارديبهشت 1394
وقتی خانواده ا شکایت کردن بعد جوابتو بده
تالاب فریدونکنار 2 ارديبهشت 1394
هیچکس هیچ مسئولیتی نداره؟؟ یعنی چی واقعا؟ خدا به داد این مملکت برسه.. جالب اینه که فرودگاه مادر استان امکانات فرود در شرایط جوی بد رو نداره اونوقت یک عده نماینده راه افتادن توی هر روستایی میخوان فرودگاه بزنن... از آمل و محمود آباد و بابل تا هر گوشه دیگه استان مشغول فرودگاه زنی هستن...! عجب استان و مسئولینی داریم !!
هموطن 2 ارديبهشت 1394
با سلام.متاسفم برای ان انسانی که به صراحت اعلام میکند مسولیتی نداریم....اقای محترم که با سواد لقب داری و در حال انجام وظیفه میباشی کمی نرمانه صحبت کن.... مسولیت که هیچ وظیفه وجدانی حکم بر ان میکند که گوشه ای از مشکل هم به دست شما حل شود....اگر مسولین ما بر اساس وجدان کاری پست میگرفتند کسی ممکن نبود اینگونه به خود اجازه دهد....اقای حسینی . اقای علیپور. نمایندگان مردم ساری و استان ....در مجلسی که با رای این مردان و زنان غیور سرزمین مازندران رفته اید خاهشا از خون این بی گناهان دفاع کنید.....
نا شناس 2 ارديبهشت 1394
اولا باید تسلیت بگم به همه خانواده های عزادار.بیایم یکم منطقی با قضیه برخورد کنیم.وقتی هواپیما بدلیل دید نامناسب نتونست فرود بیاد رفت مهرآباد.خب وقتی مسافرا خودشون پیشنهاد میدن با اتوبوس برن ساری و از تعاونی سیروسفر اتوبوس براشون میگیرن،حالا این اتوبوس اگه مشکل فنی داشته چه ارتباطی به هواپیمایی ماهان داره؟سیروسفرباید جوابگو باشه نه ماهان.البته طبق نظر کارشناسی راهور دلیل تصادف سرعت غیرمجاز وخواب آلودگی راننده بوده.امیدوارم خدا به همه صبر بده.
ناشناس 2 ارديبهشت 1394
احتمالاً خلبان تهرانی بوده و حوصله نداشته دوباره از ساری بره تهران.. کشورهای جهان سوم یعنی همین. شما چقدر ساده اید این همه در کشور تصادف میشه و کلی از عزیزان بی گناه کشته می شوند، بعد هم آقایان مسئول چند مدت می افتند دنبال مقصر، و در نهایت زمان همه چیز را به فراموشی می سپارد.. 1- نتیجه سانحه هواپیمای تهران چی شد؟ 2- نتیجه تصادف اتوبوس در اتوبان قم در سال گذشته چی شد؟ 3-نتیجه چپ کردن مینی بوس در رودخانه کارون چی شد؟ 4- نتیجه چپ کردن اتوبوس پارسال در جاده هراز چی شد؟ 5- نتیجه ............ چی شد. خوب مشخصه ، تنها چیزی که هست اینه که زمان خودش همه چی رو حل می کنه و این را مسئولان خدوم!!! خوب می دانند.
نا شناس 2 ارديبهشت 1394
بگردم به نامسلمانان مسئول خارجی اگر این قضیه ره بوینن فاری استعفا دنه اسلا امه مملکت گوننه ما مسئولیتی ندارمبی اگر تسلیت بایتبی پول هم ندابی دل خانواده مرحومین شاد بیه نه اینکه نمک بپاشی ای خدا کاجه دری بوینی بی عدالتی ره .
نا شناس 2 ارديبهشت 1394
با سلام من نمی دانیم اگر هوا خراب است ما این همه امکانات هواشناسی داریم خوب از همان مشهد پرواز را به خاطر بدی هوا کنسل می کردند اخه این مشکل باراول نیست چند ماه پیش برای خانواده ما هم همین مشکل پیش آمده از مشهد به طرف ساری ولی هواپیما آمد فرودگاه تهران نشست !!!؟؟؟؟؟؟
نا شناس 2 ارديبهشت 1394
خلبان عزیز حداقل تسلیت می گفتی ، این بیچاره ها هم سفر شما بودند ، مسئولیت پیشکش .
نا شناس 2 ارديبهشت 1394
برای روشن شدن موضوع باید بگم که من با چندتا از مسافرا که مصدوم شن صحبت کردم . وقتی اون راننده دید که نمیتونه اتوبوس رو کنترل کنه برای چند دقیقه فرمون ماشین رو ول کرد و به انتهای اتوبوس فرار کرد و مسافرا هرچی اصرار کردن که بره و وفرمون رو بگیره زیر بار نرفت.شاید میتونست جلوگیری کنه از این حادثه. اون ادم باید به شدت مجازات بشه.
طاهر 3 ارديبهشت 1394
آیا از یک ساعت دیگه خبری نداشتند ؟
پرواز مشهد ساری حدود یک ساعت است ، چطور قبل از پرواز از شرایط جوی مقصد باخبر نشدند ، البته باخبر بودند ! صرفا به خاطر کنسل نکردن پرواز این اقدام انجام شد . شما هزینه گزافی پرداخت میکنید بابت بلیط هواپیما که یک ساعته به ساری برسید اونوقت به جای ساری میبرند تهران ! از اونجا هم با یه اتوبوس میفرستنت ساری تا 6 ساعت تو راه باشی ! بعد هم به علت نامساعد بودن شرایط جوی ترمز اتوبوس 600 میلیونی راهتو کوتاه میکنن میفرستنت آخرت ! هیچکس هم مسئولیتی نداره !!!!!!!!
نا شناس 3 ارديبهشت 1394
انتقدر به این شرتهای هواپیمایی بها داده شد که خودشون میان حرف میزنن و تبرعه میکنن و ... سوار شدن در هواپیما کار کاملا اشتباهی است
د-ک 7 ارديبهشت 1394
ایا کسی پیدا میشود از حق و حقوق این مردم مظلوم دفاع کنه؟امیدوارم اقای دامادی با این اقدام و پیگیری حقوق تضییع شده این مسافران مصیبت زده نام نیکی از خود بجا بزاره. اخه درده مردمی که با پرواز میان ساری ولی تو جاده قتل عام میشن و هیچ کس مسوولیت قبول نمی کنه!شرکت ماهان با کمال پررویی خودش را تبرئه میکنه و از زیر بار مسوولیت قتل مسافران بی گناه شانه خالی میکنه! اقای حسنی خلبان هواپیما مصاحبه میکنه و میگه ماهان مقصر نیست !جناب خلبان ! وقتی داشتی از مشهد پرواز میکردی دید افقی فرودگاه ساری برای نشتن 4000 متر بودو موقع رسیدن به فرودگاه ساری دید 3500 بود و توی بی عرضه نتونستی هواپیما رو بنشونی زیرا پرواز با دید زیر 2000 متر میره فرودگاه الترنیت و منتظر میشه بعد از خوب شدن اوضاع جوی برگرده فرودگاه مقصد(ساری) که شما بلافاصله بلیطهای مسافران را باطل کردید و مسافران نگون بخت رو با بی مسوولیتی تمام با اتوبوس معیوب و راننده نااشنا به جاده هراز و فیروزکوه ،فرستادین به کام مرگ و تقریبا نیمی از مسافران را به کشتن دادین حالا هم می گید ما هیچ تقصیر ی نداریم ،واقعا شما وجدان ندارین؟انسانیت شما کجا رفت؟جناب خلبان اگه شرائط جوی بد بود چرا از مشهد حرکت کردی؟مگه تو خبر نداشتی فرودگاه ساری سیستم ای ال اس نداره؟معمولا ادمهای تحصیل کرده فهم بالایی دارن اگه ماهان بخاطر منافع اقتصادی و پول حق مسافران را پایمال کرد ه بود شما چرا از حقوق مسافران دفاع نکردی؟معمولا توی پرواز خلبانان حتی برای تکانهای ناشی از شرائط جوی از مسافران عذر خواهی میکنندولی تو اقای حسنی خلبان پرواز شماره1020 شرکت ماهان حتی پس از کشته شدن 14 نفر از مسافران و مجروح شدن 16 نفر حاضر به عذر خواهی و دلجویی از انها و خانواده هایشان نشدی!شما ای مسوولین شرکت ماهان و خلبان بی وجدان چطور این شبها سر بر بالین میگذارید و میخوابید؟ما دادمان را فقط از خدا میخواهیم و الان یک هفته اسیربیمارستان ها شدیم و چشامون به اتاق icu هست تا عزیزانمان چشم باز کنند. خواهشا مسوولین نزارید حقمان پایمال شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.68 seconds.